چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۹:۴۲ ق.ظ

اطلاعات وانت برقی سانی لو رفت

Electric Pickup Truck From Sany Group

به گزارش چینیز: اطلاعات یک وانت برقی از گروه سانی (Sany) در فضای مجازی منتشر شده است. براساس این اطلاعات، شرکت تحت حمایت سانی درخواستی به منظور ثبت اختراع خود داشته است. این وانت طراحی مدرنی دارد و فاصله بسیار زیادی نسبت به سطح زمین خواهد داشت. وانت سانی در آینده رقیبی جدی برای پیکاپ الکتریکی M181-1 دانگ فنگ خواهد بود.

سانی به عنوان غول ساخت خودروهای تجاری در کشور چین از سال 1994 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با سود 2.2 میلیارد دلاری در جایگاه 468 فهرست Forbes Global در سال 2021 قرار گرفت. این شرکت علاوه بر بیل مکانیکی، جرثقیل و کامیون؛ توربین‌های بادی هم می‌سازد. اکنون سانی در زمینه‌های جدیدی مانند مسکن، انرژی‌های جدید، امنیت در برابر آتش‌سوزی و کمک به ارتش گام‌های رو به جلویی برداشته و به نظر می‌رسد که حالا سانی بخش خودروهای سواری را هدف گرفته است؛ چون اطلاعات وانت باری آنها در فضای مجازی منتشر شد.

شرکتی که اختراعات سانی را ثبت کرده است؛ Hunan Xingbida Network Technology نام دارد و ما به اختصار آن را Xingbida می‌نامیم. شرکت مزبور در سال 2019 تاسیس شده و گروه سانی تنها سهامدار آن است. فعالیت Xingbida در حوزه تجاری به خودروهای برقی، باتری‌های شارژی، باتری قابل تعویض و... محدود می‌شود؛ اما حالا این شرکت حق اختراع اولین خودروی برقی خود را ثبت کرده و اصلاً نباید به خاطر وانت بودن آن تعجب کرد.

تصاویر خودروی مزبور نشان می‌دهد که از نام سانی به جای Xingbida استفاده شده است. این موضوع کاملاً قابل درک بوده و همه می‌دانیم که گروه سانی شرکتی شناخته شده‌تر است. وانت شمایلی آینده نگرانه با چراغ‌های عمودی و عناصر افقی نازک دارد. لوگوی سانی می‌درخشد و دو عنصر عجیب که احتمالاً پورت‌های شارژ را پنهان کرده‌اند؛ در نزدیکی چراغ‌های جلو دیده می‌شود.

اندازه‌ی این وانت مشخص نیست؛ اما کوچکتر از یک وانت بزرگ به نظر می‌رسد. بخش حمل بار این وانت، کوچک و نسبتاً کم عمق به نظر می‌آید و روی چرخ‌ها نیز لوگوی سانی دیده می‌شود. دوربین‌ها و سنسورهای پارک در قسمت عقب و جلو را می‌توان به راحتی تشخیص دارد. اطلاعات فنی پیکاپ سانی منتشر نشده است. با توجه به همکاری سانی با CATL مشخصاً این پیکاپ از باتری‌های این شرکت استفاده خواهد کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی