چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۱۳ ق.ظ

برنامه هایما برای انرژی های سبز با تاسیس شرکت جدید

به گزارش چینیز: شرکت خودروسازی هایما در تاریخ 9 می سال جاری میلادی، یک شرکت تابعه جدید و تحت مالکیت خود را برای فروش تاسیسات سوخت گیری و ذخیره انرژی هیدروژن تاسیس کرد.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط شرکت Tianyancha، کمپانی جدید و تابعه هایما به نام Haidao Lvneng Development Co. Ltd شناخته شده و در شهر هایکو واقع در استان هاینان به ثبت رسیده است. سرمایه‌ی اولیه‌ی این شرکت 15 میلیون دلار در نظر گرفته شده و فعال در زمینه سوخت‌گیری، ایستگاه‌های شارژ سریع، مدیریت صرفه‌جویی در انرژی و خدمات فناوری ذخیره‌سازی انرژی، فروش سوخت و ذخیره‌سازهای هیدروژن در ایستگاه های شارژ و تحقیق و توسعه فناوری‌های بازیافت منابع است.

ثبت این شرکت 26 روز پس از آن صورت گرفت که هایما از برنامه خود برای تاسیس شرکتی در هایکو خبر داد. تاسیس این شرکت نشان می‌دهد که گام بعدی هایما، توسعه صنعت خودروهای هیدروژنی و به کارگیری آنها است. هایما پیش از این زنجیره‌ی کاملی از سوخت‌ها را برای محصولات خود در نظر گرفته بود که شامل برق فتوولتائیک، هیدروژن الکترولیتی آب، هیدروژن با ولتاژ قوی و تحقیق و توسعه در رابطه با پیل‌های سوختی است.

همچنین در اوایل ماه مارس سال جاری میلادی، هایما قرارداری را با شرکت سرمایه‌گذاری توسعه سبز یانگ تسه سه دره (هاینان) امضا کرد که به موجب آن پروژه‌هایی در زمینه تولید هیدروژن، ذخیره‌سازی، حمل و نقل، سوخت‌گیری و ساخت خودروهای هیدروژنی انجام می‌گیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی