چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۲۵ ق.ظ

لی اتو تا سال 2023 یک خودروی الکتریکی معرفی می کند

به گزارش چینیز: خودروساز چینی لی اتو(oLi Aut) تا سال 2023، سه محصول رده بالا معرفی می‌کند که از آن جمله باید به یک محصول الکتریکی با قابلیت پیمایش بالا و استفاده از تکنولوژی BEV اشاره کرد. به گفته موسسه و مدیرعامل لی اتو، لی شیانگ، مشتریان می‌توانند خودروهای جدید این شرکت را با قیمتی بین 29 تا 45 هزار دلار خریداری کنند.

پلتفرم خاص BEV امکان استفاده از فناوری شارژ سریع را فراهم می‌کند. به این ترتیب می‌توان خودروهای لی اتو را در 10 دقیقه شارژ کرد و با آنها 300 یا 500 کیلومتر پیمایش داشت. همچنین لی اتو مشغول ساخت شبکه اختصاصی شارژ محصولات خود است.

لی شیانگ طراحی خودروهای جدید لی اتو را کاملاً متفاوت از خودروهای امروزی دانست و محصولات شرکت خود را با آیفون مقایسه کرده است! از نظر او خودروهای لی اتو متفاوت بوده و محبوبیت بالایی کسب خواهند کرد و آنها به ازای افزایش قیمت 14800 دلاری بر روی هر محصول، مدلی متفاوت و مناسب با نیاز مصرف کنندگان را خواهند ساخت.

لی شیانگ پیش بینی می‌کند که تا سال 2025 فروش خودروهای الکتریکی در چین از 8 میلیون دستگاه هم فراتر رود و هدف‌گذاری لی اتو به دست آوردن سهم 20 درصدی از بازار چین و فروش سالانه 1.6 میلیون خودرو است.

کارخانه لی اتو در چانگژو واقع شده و این شرکت فاز دوم خط تولید خود را توسعه می‌دهد. با اتمام طرح توسعه کارخانه لی اتو، ظرفیت تولید کارخانه به 200 هزار دستگاه خواهد رسید. همچنین انتظار می‌رود که این شرکت تا سال 2025 یک کارخانه دیگر هم در چونگ کینگ بنا کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۲۵
امین نقی زاده

Li Auto

Li Xiang

chiniz

لی اتو

چین

چینیز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی