چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۲ ق.ظ

فولگس واگن در چین ، تحت تأثیر کمبود تراشه !

به گزارش اُتو چینی : کمبود تراشه برروی تولید محصولات فولکس واگن در چین تأثیر گذاشته است؛ اما یکی از مدیران ارشد این کمپانی پیش بینی می کند که فروش آن در سال جاری، بیشتر از مدت زمان مشابه و شروع همه گیری کرونا در سال 2020 باشد؛ زیرا منابع نیمه هادی از سه ماه سوم تأمین شده و تقاضای مشتریان بالاتر خواهد رفت.

فولگس واگن صاحب کمپانی های آئودی و اشکودا هم بوده و در نیمه اول سال جاری میلادی حدود 1.85 دستگاه از انواع تولیدات گروه فولکس واگن در چین بفروش رسیده است. در واقع سهم فولکس از بازار چین حدود 19 درصد است. استفان وولنشتاین مدیر عامل گروه فولکس واگن چین فروش خود را از ژانویه تا ژوئن امسال و در قیاس با سال گذشته، 16.2 درصد بیشتر دانسته و البته این رقم بسیار کمتر از نرخ رشد 27 درصدی آن است. زیرا کمبود تراشه صنعت خودروسازی را تحت تأثیر قرار داده است. به گفته او فولکس در سه ماه اول با فروش 61.5 در صدی حضوری قدرتمند داشت؛ اما از آوریل تا ژوئن وضعیت بدتر شد و کمبود تراشه را فولکس واگن احساس کرد. وولنشایتن گفته است که اولین وسیله نقلیه مبتنی بر SSP چینی ها در سال 2026 یا 2027 تولید شده و  این قبل از معرفی پلتفرم مشترک فاو و سایک فولکس واگن است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۳۰
امین نقی زاده

Volkswagen

فولگس واگن

نظرات (۲)

خیلی ممنونم آقای نقی زاده

پاسخ:
ممنون از شما که ما را دنبال می کنید

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما

ممنون از انتشار محتوای بسیار خوبتون.  بنده هم در زمینه  تولید محتوا در بلاگ های فارسی فعال هستم. اخیرا با وب سایتی آشنا شدم با نام " پرسپت " که محل بسیار مناسبی برای بلاگرها هست. همچنین وقتی فهمیدم که میشه از نوشتن مطالب کسب درآمد هم داشته باشم خیلی برام جذاب بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا این سایت خوب رو به  دوستان دیگرمعرفی کنم. حتما به این سایت خوب مراجعه کنید قطعا امکانات و فضای بهتری رو برای شما  فراهم می کند. آدرس سایت percept.ir هست.

 موفق باشید

پاسخ:
ممنون از حضور شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی