چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۴۴ ق.ظ

گریت وال سیستم تعلیق هوشمند فعال می‌سازد

به گزارش چینیز: گریت وال پروژه‌ای جدید را دنبال می‌کند. این خودروساز چینی به دنبال تاسیس شرکتی با هدف تحقیق ، توسعه و تولید سیستم تعلیق هوشمند فعال است و به همین خاطر هم شرکتی با نامExquisite Automotive Systems تاسیس کرد. این شرکت کاملاً تابع و متعلق به گریت وال خواهد بود.

پروژه گریت وال دو فاز اجرایی دارد. در فاز نخست یک کارخانه با مساحت 87 هزار متر مربع و بلوک‌های اداری به منظور مستقر شدن تیم تحقیق و توسعه ساخته خواهد شد. در فاز دوم تولید و فروش سیستم تعلیق بادی الکترونیکی و کنترل الکترونیکی دمپر در دستور کار قرار می گیرد.

انتظار می‌رود که پس از تکمیل پروژه مزبور کارخانه جدید گریت وال سالانه 1.1 میلیون سیستم تعلیق بادی الکترونیکی و 2.6 میلیون سیستم کنترل الکترونیکی دمپر به ارزش 1.487 میلیارد دلار را به تولید برساند. علاوه بر این بیش از 1 هزار شغل جدید با اقدام گریت وال ایجاد می‌گردد.

گریت وال اعلام می‌کند که یکی از بازیگران درجه یک فناوری‌های سیستم تعلیق فعال و نیمه فعال در چین است. هنگامی که پروژه آنها به نتیجه برسد؛ فناوری‌های پیشرفته‌تری به خودروها و محصولات زیر نظر گریت وال افزوده خواهد شد.

گریت وال تا سال 2025 بیش از 14 میلیارد دلار برای تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کند و می‌خواهد که محصولاتی سازگار با محیط زیست، ایمن‌تر و هوشمندتر را به مشتریان خود عرضه کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی