چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

طبقه بندی موضوعی

به گزارش اُتو چینی : یکی از شرکت های تابعه گروه خودروسازی گریت وال موتورز به نام اُرا در نظر دارد که در سال آینده خودروی پونک کَت را عرضه کند. اُرا اخیراً با عرضه خودروهای برقی کوچک و تقریباً ضعیف، موفقیت خوبی در بازار خودرویی چین به دست آورده است.

پونک کَت که برای اولین بار در نمایشگاه اتومبیل شانگهای 2021 رونمایی شد؛ هیجان زیاد خبرنگاران دنیای خودرو و شهروندان چینی را در پی داشت  و بیشتر بحث ها پیرامون اصالت طراحی آن بود. در کنار خودروی مزبور، یک کانسپت مفهومیبا نام Lightning Cat نیز با ظاهری شبیه به پانامرا رونمایی شده و بر حواشی موجود افزوده است.

اُرا حدود یک هفته پیش حق ثبت اختراع طراحی خارجی اتحادیه اروپا را به دست آورده و حداقل برای 5 سال از نظر قانونی این خودرو یک فولکس واگن نیست! در نمای خارجی یک بیتل مدرن و کشیده را شاهد هستیم. 4 درب بسیار بزرگ و کشیده در پونک کَت می بینیم. همچنین از پوشش کرومی زیادی در مناطق مختلف بدنه استفاده شده است. 10 طرح دو رنگ برای این خودرو در نظر گرفته شده و رنگ های مزبور نیز اخیراً با برگزاری یک نظرسنجی آنلاین انتخاب شده اند. رینگ ها مدرن و ظاهری یکپارچه دارند.

محیط داخلی خودروی مزبور دوست داشتنی است. در این محیط از طرح فلزی و به رنگ طلایی در دستگیره درب و برروی فرمان استفاده شده است که البته این دیزاین برای همه مردم نیست و باید آن را سفارش داد. در داخل ترکیبی از رنگ طلایی، آبی  سبز را شاهد هستیم. اطلاعات کمی درباره قدرت موتور و قابلیت های فنی خودروی مزبور منتشر شده و هنوز اطلاع دقیقی از آنها در دست نیست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی