چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

کمپانی WM چین فروش خوبی را تجربه کرد

به گزارش اُتو چینی: بنابر گزارش فریمن شن، بنیان گذار، رئیس و مدیر عامل کمپانی WM موتورز چین، این شرکت فروش خوبی را تجربه کرده است. شرکت مزبور در ماه ژوئن فروشی دو برابری را تجربه کرده و با نرخ رشد 97.8 درصد رشد سالانه 4007 خودرو را فروخته است! همچنین در سه ماه با افزایش فروش 105.6 درصدی مواجه شده و 10116 خودرو را به فروش رسانده است. مجموع کل فروش شرکت مزبور با 103.8 درصد افزایش به 15665 دستگاه رسیده است.

رشد فروش این کمپانی دو دلیل دارد. یکی تحویل مدل W6 که ادعا می شود اولین مدل تولید انبوه و سطح 4 خودروهای خودران چینی است که بیش از 10 هزار دستگاه از آنها سفارش گذاری شده و 30 درصد مالکان آن هم متولدین دهه 1990 هستند. عامل دیگر را باید گسترش شبکه فروش دانست. این خودروساز 24 فروشگاه در پکن، 28 فروشگاه در شانگهای و 15 فروشگاه نیز در گوانگژو و شنژن دارد و در آینده به تعداد انها اضافه خواهد کرد.

همچین WM تصمیم دارد که مدل M7 را به عنوان اولین مدل از خانواده M و اولین سدان برقی خود در نیمه دوم سال جاری عرضه کند. این سدان به رادار لیدار مجهز بوده و در سطح بالایی از رانندگی مستقل قرار دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۶
امین نقی زاده

Freeman Shen

WM Motor

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی