چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

طبقه بندی موضوعی
دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۹ ب.ظ

ام جی 6 ایکس پاور با گیربکس 10 سرعته معرفی شد

به گزارش اُتو چینی: در انتهای هفته جاری، بیست و یکمین نمایشگاه اتومبیل شنژن چین با عنوان Guangdong-Hongkong-Macao Great Bay برگزارش شد. در جریان این نمایشگاه و در روز شنبه، ام جی نسخه محدود ایکس پاور از مدل ام جی 6 را با قیمت 199800 یوان یا 31 هزار دلار رونمایی کرد. ام جی نسخه های زیادی از اتومبیل های خود ساخته و مدل ام جی 6 را مدام بروزرسانی می کند؛ به گونه ای که ما خیلی از آنها را ندیده و اکثر آنها برای ما غریبه هستند. اما ام جی 6 ایکس پاور یک خودروی ویژه است. آخرین بار و زمانی که ام جی هنوز تحت مالکیت چینی ها نبود و به بریتانیایی بودن خود افتخار می کرد؛ در سال 2005 برند ایک پاور بروی خودروهای اسپرت 5 لیتری و V8 این کمپانی نقش می بست. درست دو سال بعد سایک در سال 2007 ام جی را خرید و مالک آن شد.

طراحی ایکس پاور براساس مدل پلاگین هیبریدی ام جی 6 و نسخه TCR مسابقه ای آن است. براساس اعلام ام جی قرار است که در هر ماه فقط 100 دستگاه از آن به تولید برسد. برروی رکاب های درب آرم ایکس پاور نقش بسته است. تفاوت ام جی 6 پلاگین هیبرید با نسخه اصلی را باید استفاده از 20 قطعه سفارشی مانند لاستیک های میشلن و... دانست.

طراحی داخلی مانند نسخه اصلی است. اما رنگ سبز خاکستری به آن طراوتی دوباره بخشیده است. صندلی ها اسپرت هستند. یک مانیتور 10.1 اینچی با قابلیت شارژ بی سیم تلفن همراه پیش روی شما است. این اتومبیل به موتور 1.5 لیتری توربو تزریق مستقیم Blue Core 20T Trophy تجهز شده و در کنار آن از موتوری الکتریکی نیز بهره می برد. مجموع قدرت این اتومبیل 305 اسب بخار و گشتاور آن نیز 480 نیوتن متر برآورد شده است. جعبه دنده گیربکس الکتریکی و هوشمند و 10 سرعته از نسل دوم EDU است. ام جی صفر تا 100 خودروی مزبور را 6 ثانیه اعلام کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی