چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲ ق.ظ

رقبای فولکس واگن خودروسازان چینی هستند!

به گزارش چینیز: ظاهراً در یک جلسه بزرگ و در سطح هیئت مدیرِ در گروه خودروسازی فولکس واگن، مدیر کل این کمپانی، هربرت دیس، رقبای کنونی فولکس را برندهای چینی NIO، BYD، CATL و XPENG اعلام کرده است.

جلسه مزبور با هدف گفتگو و هم فکری بیشتر برای تبدیل فولکس واگن و شرکت‌های تابع آن به یک قدرت جهانی در خودروسازی، مکاترونیک، نرم افزار، باتری، شارژ و سایر سطوح مرتبط به حمل و نقل برگزار شد و فولکس شرکت‌های چینی NIO، BYD، CATL و XPENG را در کنار غول‌هایی مانند تسلا، استلانتیس و هیوندای قرار داد. در این میان BYD و CATL به عنوان بزرگترین رقیب در بخش ساخت باتری و خودروهای شارژی در جهان شناخته شده‌اند.

به گفته هربرت دیس رقبای جدید فولکس‌ واگن کمپانی‌های مرسدس بنز و یا تویوتا نیستند و در واقع تسلا، فاکسان، اپل، ال‌جی الکترونیکس، اوبر و... بسیار خطرناک خواهند بود. فولکس واگن در چین پیش بینی می‌کرد که ID فروشی معادل با 80 هزار یا 100 هزار دستگاه خواهد داشت؛ اما برخلاف پیش بینی‌ها تنها 70 هزار دستگاه از مدل ID  فروخته شد.

نظرات (۱)

عالی بود 

پاسخ:
ممنون از لرآوا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی