چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

طبقه بندی موضوعی

به گزارش اُتو چینی:سه شنبه گذشته یک دستگاه کامیون جیفانگ J7 از خط تولید کمپانی فاو در چانگچون واقع در استان جیلین چین خارج شد. این کامیون یک نقطه عطفِ مهم برای کمپانی فاو بوده و رکورد تولید جیفانگ J7 را به 8 میلیون دستگاه رساند. خودروسازی فاو جیفانگ یکی از زیر مجموعه های برجسته گروه فاو و سازنده کامیون های چینی است. اولین کامیون تجاری کمپانی مزبور در سال 1956 از خط تولید خارج شد. در سال 1958 اولین خودروی دانگ فنگ و اولین سدان لوکس هونگچی توسط جیفانگ مونتاژ و از خط تولید خارج شده بود.

کمپانی مزبور در نیمه اول امسال 267770 دستگاه از انواع وسایل نقلیه سواری  را تولید کرده است. این ارقام نسبت به سال گذشته 15.3 درصد افزایش داشته است. همچنین تعداد 339230 دستگاه کامیون توسط کمپانی مزبور تولید و فروخته شده است که رقم مزبور نشان دهنده افزایش 21.9 درصدی فروش کامیون های جیفانگ  نسبت به مدت مشابه در سال گذشته است. هو هانجی رئیس کمپانی مزبور گفته است که آنها در بهترین مرحله پیشرفت در طول تاریخ خود قرار دارند. به گفته او توسعه مستقل، باز و همکاری با دیگران جزء اصول جیفانگ  بوده و به آن پایبند هستند و برای تبدیل شدن به اولین برند خودرویی چینی با تاریخ 100 سال، تمام تلاش خود را می کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی