چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

طبقه بندی موضوعی

به گزارش اُتو چینی:کمپانی چینی Leap در 15 ژوئیه اعلام کرد که این شرکت تا سال 2025، هر سالۀ حدود 800 هزار خودرو را به فروش خواهد رساند. پیش بینی می شود که فروش سالانه این خودروساز چینی در سال جاری میلادی، به پیش از 62400 دستگاه برسد. به گزارش یک رسانه محلی در کشور چین، این کمپانی تازه تأسیس با سرمایه ای بیش از 4.5 میلیارد یوان یا 696 میلیون دلار توسط گروهی از سرمایه گذاران چینی فعالیت خود را آغاز کرده است. دولت و شهرداری هانگزو به عنوان یکی از سرمایه گذاران کمپانی مزبور شناخته شده و 3 میلیارد یوان را به تأمین مالی Leap موتور اختصاص داده اند.

کمپانی Leap قصد دارد که در نیمه دوم سال جاری عرضه اولیۀ سهام خود را آغاز کند و پیش بینی می شود که این اتفاق در روزهای پایانی سال 2021 و یا در حالتی بدبینانه در اوایل سال 2022 رخ دهد. از ژوئن 2021، کمپانی مزبور به عنوان یک خودروساز برقی، 21744 دستگاه خودرو را فروخته است. میزان ماهانه تحویل خودرو توسط Leap موتور در ماه گذشته به 3941 دستگاه رسید. این میزان افزایش 893 درصدی را نسبت به سال مدت زمان مشابه درگذشته نشان می دهد. بر این اساس، ماهانه فروش این کمپانی حدود 23 درصد رشد داشته است.

در 14 ژوئیه Leap موتور اعلام کرد که در جینهوا واقع در استان ژجیانگ چین، مجوز تأسیس یک کارخانه کامل را دریافت کرده است. در عین حال چندین نسخه از اتومبیل های کوچک T03 و اسیووی C11 در کاتالوگ هایی به وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین معرفی شده اند. مدل C11 سومین محصول کمپانی مزبور بوده و در حال حاضر پیش فروش آن آغاز شده است. پیش بینی می شود که در سه ماه آخر سال 2021 تحویل خودروی مزبور آغاز شود. براساس اطلاعات وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، مدل C11 به زودی توسط لیپ موتور تولید خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی