چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

طبقه بندی موضوعی
دوشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۵۳ ق.ظ

BYD تعدادی از محصولات خود را فراخوانی کرد

BYD recalls cars over battery pack safety hazards

به گزارش چینیز: به گفته سازمان نظارت بر کیفیت چین، سازنده‌ی خودروهای برقی  BYD نزدیک به 10 هزار خودرو از محصولات خود را به منظور تعویض باتری‌های معیوب و جلوگیری از خطرات احتمالی فراخوانی کرده است.

براساس بیانیه‌ی سازمان مزبور، این فراخوان که از 29 آوریل آغاز شد؛ شامل 9663 خودروی تانگ DM می‌شود که بین 2 سپتامبر 2021 تا 14 مارس 2022 تولید شده‌اند.

خودروسازی BYD اعلام کرده است که خودروهای مزبور به دلیل سطح ناهموار دریچه هواگیری در سینی بسته باتری‌ها و احتمال نفوذ آب و خطرات ناشی از آن فراخوانی می‌شوند. کمپانی BYD به توضیحات خود می‌افزاید که مشکل یادشده می‌تواند باعث خرابی مدار الکتریکی در سیستم باتری شده و در موارد شدید خطر افزایش حرارت باتری‌ها و در نتیجه خطرات ایمنی جدی به همراه داشته باشد.

نمایندگی‌های مجاز BYD در چین، خودروهای مورد نظر را بررسی کرده و در صورت وجود نشتی در قسمت باتری‌ها یا وجود دریچه‌ی هوای ناهموار، به صورت رایگان مشکل مزبور را حل خواهند کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی