چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

طبقه بندی موضوعی
جمعه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۰۸ ق.ظ

گاک تا سال 2025 تمام الکتریکی می شود

به گزارش چینیز: به گفته یکی از مدیران ارشد گروه خودروسازی گاک (GAC)، به عنوان یکی از خودروسازان پیشرو و مستقر در گوانگدونگ، این شرکت تا سال 2025 تمامی محصولات خود را برقی خواهد کرد.

فنگ شیانگیا، رئیس گروه گاک گفته است که براساس استراتژی جدید آنها توسعه سیستم‌های هیبریدی و افزایش راندمان تولیدِ خودروهای جدید با هدف کاهش انتشار گازهای کربنی در دستور کار گاک بوده و این شرکت برروی آن تمرکز خواهد کرد.

به گفته فنگ از سال جاری میلادی، خودروسازی گاک هر سال دو مدل برقی را روانه بازار می‌کند. فنگ می‌گوید که انتشار گازهای گلخانه‌ای توسط خودروهای هیبریدی در مقایسه با خودروهای فسیلی، 30 درصد کمتر است. او نوید داد که استفاده از سیستم‌های هیبریدی قدرتمند، پیشرفته و کم مصرف را در سال ‌های آینده و  برروی تعداد بیشتری از محصولات گروه گاک خواهیم دید.

این شرکت در سال 2021 از فناوری‌های سبز استفاده کرده و یک شاسی‌بلند هفت نفره به نام GS8 را معرفی کرده است. همچنین گاک آزمایش برروی موتورهای هیدروژنی را آغاز کرده است.

گاک تاکنون موفق به ساخت چهار خودروی برقی شده و فعلاً ارتقاء آنها را در دستور کار قرار داده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی