چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

طبقه بندی موضوعی

به گزارش چینیز: بسیاری از علاقه‌مندان به خودرو بی‌صبرانه منتظر برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خودروی چونگ کینگ 2022 بودند؛ اما اکنون اخبار ناامیدکننده‌ای به گوش رسیده و ظاهرا برگزاری این رویداد مهم به تعویق افتاده است.

کمیته برگزاری نمایشگاه مزبور در طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این نمایشگاه در تاریخ 27 می بازگشایی نشده و تاریخ جدید برگزاری آن اعلام خواهد شد. عامل اصلی در برگزار نشدن نمایشگاه مزبور، افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا است؛ زیرا صنعت خودروسازی چین همواره در کنار دولت این کشور حضور داشته و برای مهار شیوع این ویروس همکاری کرده است.

نمایشگاه چونگ کینگ رویدادی سالیانه بوده و به مدت یک هفته در شهر چونگ کینگ چین برگزار می‌شود. این نمایشگاه توسط انجمن خودروسازان چین برگزار شده و شهرداری چونگ کینگ از حامیان آن است. به طور معمول در این نمایشگاه 100 برند خودروساز چینی و بین‌المللی حضور دارند. اولین بار این نمایشگاه در سال 1998 برگزار شد و از آن به عنوان یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های خودروی چین یاد می‌شود.

نمایشگاه چونگ کینگ تنها نمایشگاه به تعویق افتاده خودرو در چین نبود؛ زیرا افزایش موارد ابتلا به کرونا باعث به تعویق افتادن برگزاری نمایشگاه پکن شد و هنوز هم تاریخ جدید برگزاری آن اعلام نشده است. کرونا تمام صنعت خودروسازی چین را تحت تاثیر قرار داد و تعداد زیادی از کارخانه‌های خودروسازی در چندین استان چین به خاطر پروتکل‌های ابلاغی دولت تعطیل شدند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی