چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۳۳ ق.ظ

چین شبکه شارژ خودروهای برقی را گسترش می دهد

به گزارش چینیز: وزارت حمل و نقل چین از قصد خود برای افزایش تعداد ایستگاه های شارژ خودروهای برقی جهت رفع نیازهای روز افزون کاربران به وسایل نقلیه برقی خبر داد.

ژو رونگ فنگ، معاون وزیر راه چین اعلام کرد که 13300 ایستگاه شارژ در 3102 منطقه در پکن، تیانجین، هبی، دلتای رودخانه یانگ تسه و دلتای رودخانه مرواریدِ چین وجود دارد و این یعنی تعداد ایستگاه‌های شارژ در مناطق غربی و شمال شرقی چین کمتر است. به گفته وی توسعه ایستگاه های شارژ خودروهای برقی در مقایسه با سرعت رشد سریع وسایل نقلیه جدید، ناکافی و فقط مناطق محدودی را پوشش می‌دهد.

این در حالی است که تمرکز وزارت حمل و تقل چین بر ایجاد تسهیلات بیشتر برای خودروهای شارژی در جاده بوده و از سال 2014 دستورالعمل‌ها و سیاست‌گذاری‌های چین در این رابطه ابلاغ شده است. بنابراین در راستای برنامه‌ریزی راهبردی ملی چین در مورد انتشار گازهای گلخانه‌ای و حمایت از رانندگان خودروهایی با انرژی پاک، وزارت حمل و نقل این کشور به ساخت ایستگاه‌های شارژ بیشتر ادامه می‌دهد. این وزارت خانه با همکاری وزارت انرژی چین شبکه‌ای گسترده از ایستگاه‌های شارژ را طراحی کرده است.

شبکه ایستگاه‌های شارژ چین بیش از 5.28 میلیون کیلومتر را پوشش داده و نقش مهمی در حمل و نقل ایفا خواهد کرد. این طرح پس از دریافت بازخوردهای عمومی، مطابق با پیشنهادات دریافتی، بازنگری شده و بزودی جزئیات آن منتشر خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی