چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

طبقه بندی موضوعی

به گزارش اُتو چینی: حتما تاکنون برخی از شما احساس کردید که طراحی خودروهای کنونی شما را راضی نکرده و یا اینکه شما اساساً به دنبال خرید اتومبیلی هستید که به سبک زندگی گیمری شما نزدیک باشد و به خوبی آن را نشان دهد؟! خودرویی که تصاویر آن را می بینید؛  Aiways U6  نام داشته و به عنوان یک شاسی بلند سایز متوسط معرفی شده است و شاید به خوبی پاسخگوی شما باشد.

جزئیات زیادی درباره این شاسی بلند منتشر نشده؛ اما با این حال یک اسیووی کوپه با طراحی جسورانه و عجیب است. تعداد اشکال هندسی به کار رفته در این خودرو بسیار زیاد بوده و نمی توان از دور U6 را تشخیص داد. از آن گذشته، کنار هم قرار گرفتن رنگ های زرد و سیاه، تقریباً آن را همانند لامبورگینی اوروس کرده است. در محیط داخلی هم دیوانه بازی های طراح ادامه یافته و در دیزاین صندلی ها و تزئینات داخلی از بازی های کامپیوتری الهام گرفته شده است. همه چیز در این محیط کنتراست بالایی داشته و دسته دنده و پدال های گاز همانند یک جنگده طراحی شده اند.

اگر چه طراحی Aiways U6  کمی دیوانه کننده است؛ اما نکات مثبت و معقولی هم دارد! نمایشگر راننده، صفحه نمایشی کوچک و 8.2 اینچی است که حداقل حواس راننده را پرت نکرده و این موضوع بسیار مناسب به نظر می‌رسد. از آن گذشته در Aiways U6  از 27 فناوری ایمنی از جمله تکنولوژی کروز AL، سیستم کمکی ترافیکی و خروج از خط حرکتی و... استفاده شده است.

اتومبیل این به ابعاد 1641/1880/4805 میلی متر و با فاصله محوری 2800 میلی متر طراحی شده و سیستم تعلیق جلو و عقب آن کاملاً مستقل است. سه نسخه از این خودرو عرضه خواهد شد. نسخه Play با باتری 63 کیلووات ساعتی و پیمایش 503 کیلومتر، نسخه  Cyber Play باتری 72 کیلووات ساعتی و پیمایش 580 کیلومتر و نسخهTop Play با باتری 88 کیلووات ساعتی و پیمایش 650 کیلومتر! همه نسخه های مزبور از توان یک پیشرانه 160 کیلووات ساعتی و 315 نیوتن متر گشتاور استفاده می کنند. هنوز قیمت Aiways U6  مشخص نشده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی