چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

چینیز

اخبار صنعت خودروسازی چین

طبقه بندی موضوعی
جمعه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۱، ۰۴:۲۲ ب.ظ

دانگ فنگ فورتینگ یوتینگ عرضه می شود

به گزارش چینیز : کمپانی دانگ فنگ بزودی خودروی فورتینگ یوتینگ (Forthing Youting)  را راهی بازار چین خواهد کرد. این خودرو که در کلاس MPV ها قرار دارد؛ جلوپنجره‌ای بزرگ و شبیه به محصولات فوق‌العاده لکسوس دارد . طول بدنه آن 4.85 متر است. فورتینگ در دو نوع شش و هفت نفره عرضه می‌شود و فاصله بین دو محور آن 2.9 متر است. در محیط داخلی این خودرو یک داشبورد جذاب و ساده با دریچه‌های هوایی دایره‌ای شکل و به رنگ روشن را شاهد هستیم. همچنین تزئینات چوبی و پوشش کرمی و خاکستری صندلی‌ها در کنار برخورداری از سقف پانوراما، محیطی دلچسب به وجود آورده است.

بر روی داشبورد دو صفحه نمایش وجود دارد. یکی از صفحات مزبور لمسی بوده و کیفیت قابل قبولی دارد؛ هر چند که در مقایسه با سایر رقبای مدرن، از ابعاد کوچک‌تری برخوردار است. دانگ فنگ در خودروی جدید خود از موتوری 1.5 لیتری و توربوشارژ با قدرت 197 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 285 نیوتن‌متر استفاده می‌کند.

قدرت پیشرانه توسط جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه 7 سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود. حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت است. فورتینگ یوتینگ از برخی ویژگی‌های سطح 2 رانندگی خودکار برخوردار بوده و علاوه بر برخورداری از سیستم‌های کمک راننده، از کروز کنترل تطبیقی هم استفاده می‌کند. قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که یوتینگ با ترامچی M8 و هوندا اودیسه رقابت کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی